Träningen igår

Igår hade jag alltså träning efter skolan. Först hade vi fys i en timme och jobbade nästan bara med framsida lår (jag är helt död i benen idag). Vi tränade även lite på rotationer och stretchade. På istimmen lyckades jag äntligen få till det där med hopp lite. Jag stod i alla fall axel och dubbel salchow, ca tre av varje bara men det är framsteg ifrån förra veckan. I slutet av träningen fick jag kramp i foten (som vanligt...) och var tvungen att gå av och vila. Krampen släppte inte på över en kvart! Jag hatar att jag alltid får kramp, det är så himla äckligt och gör onödigt ont.


(ett gäng glada saskare)

Idag har jag egentligen träning igen men eftersom jag slutar samma tid som träningen börjar hinner jag inte gå på den. Istället ska jag åka en sväng till ridskolan och sitta i möte och äta massvis med fika. Nu har jag en timme innan jag ska åka till skolan så jag måste ta tag i labrapporten som ska vara inne på söndag samtidigt som en annan uppgift som jag inte börjat med än.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0