Tävling!

Kom nyss hem ifrån skk-pokalen. Det gick jättebra att tävla idag!På uppvärmningen gick det ganska dålig så jag hade jättelåga förväntningar så nu känner jag mig jättenöjd! En liten gullig pokal fick jag också och jättebra kritik. Nu ska jag packa upp väskan och ladda upp filmen på när jag åker så jag kan lägga upp den senare. Nästa tävling är om drygt en månad (19-20 Nov) så nu är jag jättetaggad på att förbättra mig tills dess!:)

Här kommer en bildbomb med oredigerade bilder ifrån idag:)

Jag och söta lilla Victor

Victor, jag och Astrid:)


Ett glatt gäng Sask:are ifrån klasserna: Ungdom 13C, Ungdom 15C, Pojkar C och Junor C:)



Såhär går det när vi tappar tålamodet...;)

Jag:)

Min fina uppsättning som Sonja fixade:)



Ha de bra!
Kram, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0