Måndag 3 Oktober

Gick i skolan från 8-12.30 och när jag kom hem satte jag mig och pluggade lite. Fysiken gjorde jag, precis som psykologin tidigare, i bilen på väg till träningen. Mellan 7-8 hade vi fys och sen hade vi en timme is mellan 8-9. Tur att jag har en snäll mamma som skjutsade mig dit och hem för annars hade jag varit hemma jättesent.


Husby ishall

Det här var i alla fall den sista träningen innan testet på torsdag. Jag har fortfarande inte bestämt om jag vill testa eller inte. Jag känner mig inte redo och det är så hemskt att testa när man är osäker för då blir man dubbelt så nervös.

Nu har jag blivit anmäld till två tävlingar den här säsongen;

15 Oktober - SKK pokalen Junior C

19-20 November - Täby Junior C

Den första tävlingen ska även Sonja tävla men sen ska hon operera axeln så då kommer hon vara borta jättelänge:( (Det suger!) Så på tävlingen i Täby får hon sitta på läktaren om hon orkar:P

Kram, Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0