Juli, Augusti och September, härlig sommar är det då...

Låten om årstiderna måste vara väldigt gammal. Är den inte det, måste hen som skrev den vara en riktig optimist. Inte fan är det sommar i september. Just nu känns det som att den första snöflingan kommer falla om bara någon vecka. 
 
Livet börjar succesivt komma ifatt mig och snart är jag fast i ett schema fyllt med rutiner och tvång på saker att göra. Än så länge har jag lyckats ganska bra med att låtsas att jag fortfarande är ledig. Nu har jag ett religionsarbete som ska vara inlämnat på fredag och jag inser att jag fortfarande är skoltrött. Jag har verkligen ingen lust att börja. 
 
Jag tror att jag ska kolla på Dear John innan jag börjar plugga. Diciplinen är på topp. Imorgon har jag min första bildlektion sen jag gick i nian. Synd att så få jag känner valt kursen. Aja chill dag imorni alla fall. estetisk verksamhet och sen matte E. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0