Tisdag 8 Maj

Idag har jag varit 18 år i en månad och en dag. Det känns som en vecka. Det är ganska positivt med tanke på att det är sommarlov om en månad. Jag hoppas Maj går lika fort som April. Fast samtidigt inte för April och Maj är mina favoritmånader. Det har precis blivit varmt och man har hela sommarn framför sig. För ett par dagar sen plockade jag en bukett blommor ute i trädgårn. Nu står den på mitt skrivbord och jag blir så glad när jag ser den.



Igår tränade jag för första gången på två veckor och innan dess hade jag inte tränat på nästan en månad. När man har varit borta från isen så länge blir man så glad av att åka. Jag stod Axel tre gånger vilket är väldigt bra med tanke på att jag blivit så himla rädd för det hoppet på slutet. Så går det när man hoppar, ramlar och gör sig illa. Dubbel salchow gick lite sämre än vanligt, men det gör inget för jag vet att den kommer tillbaka snabbt.

Den här veckan tränar jag måndag, tisdag, onsdag och fredag. Det är perfekt med tanke på att jag har matteprov på fredag så jag hinner plugga på torsdag. Veckan efter har jag bara en träning och sen är säsongen slut. Det är riktigt synd för det är nu när det är vår det är som roligast att träna.

Nu ska jag till skolan för lite svenska, kebablunch med Anina och en fysiklektion. Hoppas dagen bjuder på något roligt, det känns så. Jag vaknade med toppenhumör så ingen får förstöra det för mig idag.


Klänning dagen till ära;)

Tusen pussar och kramar, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0