Nu sitter min klass och skriver mattenationella medan jag sitter hemma och pluggar kemi

Så är det. Jag har fått mvg på alla matteprov jag skrivit och har på så sätt visat mvg på alla moment. Därför känns det viktigare att göra klart kemiuppgifterna som behövs för att ens få godkänt i kursen.

Igår var jag ute i solen hela dagen och brände mig på axlarna. På benen fick jag solexem/utslag som var en riktig pain när jag skulle sova. Jag är fortfarande lite flammig på smalbenen men brännan på axlarna har börjat övergå till att bli brun. Synd att jag inte kan vara ute i solen idag. Det får bli imorgon istället.



På kvällen kom Emma och Hanna förbi en sväng och vi gick ut till parken och satt på en bänk och pratade. Sedan gjorde vi en favorit i repris och började skojtävla om vem som var bäst på att stå på händer osv. Hade mysigt som vanligt. 



Foton Hanna tog:





Imorgon är det fredag och om jag har tur så är jag ledig. Vi har inga viktiga lektioner så lärarna har pratat om att ställa in. Nu ska jag fortsätta plugga så att jag blir klar någon gång.

Ha det bra ute i värmen;) Kram, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0