I could have danced all night

Precis som jag förutspådde har dagen varit den bästa! Eller efter min födelsedag förstås. Jag har verkligen bara varit glad hela dagen och allt har flytit på som det ska. Vakna av att solen lyser in, lyssna på musik hela morgonen, få ett MVG man verkligen inte räknat med, sökt jobb helt utan ansträngning, trevligt lunchsällskap och god kebab, slagga i solen, arbeta effektivt och förstå fysiken, sluta tidigare, träna i två timmar och ha det allmänt kul med klubbisarna, Vara jättevig fast jag knappt tränat senaste tiden och ha ett jättebra utvecklingssamtal med både Iza och Benjamin där de sa mycket fina saker. Förutom detta har allt bara flutit på. Jag har inte behövt vänta på något och jag har pratat så mycket strunt men det har gjort mig så glad.

Långt stycke och mycket text, men jag var bara tvungen att dela med mig av det goda. Imorgon kommer jag vakna med enorm träningsvärk. Eller så kommer den i övermorgon. Det brukar bli så. Vi har idrott i två timmar på förmiddagen och sen har jag både is och balett på kvällen, men jag klagar inte. Har fått en sån träningsmotivation nu så jag är bara taggad. Det gäller att utnyttja den sista träningstiden för säsongen och sen hålla igång resten av sommarn så att jag är bättre när jag kommer till uppstartslägret i augusti.

Här är lite bilder från idag (en del fulare än andra);):

Linda och Anina i observatorielunden


Linnea och Sofie stretchar










Mongobild 1(whats up with her feet?)

Mongobild 2 (whats up with those knees?)



Mongobild 3 (Självklart blev den "vigaste" bilden suddig;))


Hoppas er dag har varit i alla fall en gnutta bra idag och att nästa bjuder på minst lika mycket lycka! Kram, Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0