Sigtuna och filmmys

Igår åkte jag och Anina på en dagstripp ut till Sigtuna för att hälsa på hennes vän Benjamin. Vi blev ett litet gäng som umgicks och chillade hela dagen. Drog igång vid tretiden och åkte hem någon gång efter tio (Det tog nästan 2 timmar att åka).


(snabbt foto innan jag åkte)


(På en buss mitt ute i ingenstans..)

Vi spelade spel, kollade O.C och bastade och jag måste säga att bastningen var nice. Vi badade också, simmade runt i tvågradigt vatten precis när isen smält. Det blev mitt andra dopp för i år och jag måste säga att jag är lite stolt. På vägen tillbaka från bastun lyckades jag halka på isen och riva upp tån lite och fick dessutom en blodblåsa under foten. Det var väl ganska onödigt, men jag är ju van vid att ramla på is så det gjorde ju inte ont i alla fall.
Efter att ha ätit så craschade vi alla på sängen ett tag och sen var det dags att åka hem. Klockan var tio men det kändes som att den var tre eller mer. Jag var hemma vid tolv och somnade som en baby runt halv ett.

Idag kom Linda över och vi kollade på filmerna På smällen och the ugly truth. Det var väldigt skönt och mysigt att ta det lugnt efter gårdagen. Till lunch stekte jag plättar, precis som nästan alla andra dagar i veckan. Jag förstår inte att jag inte tröttnar snart. Hur kan plättar vara så himla gott?



Nu har jag svullat så mycket att det börjar bli dags att bränna bort allt socker innan det blir till fett. Dessutom har jag fler svulltillfällen framför mig den här veckan så imorgon är det ut och springa eller åka skridskor som gäller. Eller så åker jag till friskis, har två gånger att prova på kvar sen i somras. Något måste jag i alla fall göra.

Ha en bra fortsättning på veckan! Kram, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0