Lördag

Idag har jag varit en sväng i stallet och ridit dressyr på fina Lord. Han busade inte lika mycket den här gången men några bocksprång fick han till i galoppen. Vid halv sju var jag framme vid Bromma där jag träffade Sonja och Sofie för lite kvällsmys. Vi såg filmen shutter island och blev riktigt mind fuckade. Den var bra men samtidigt obehaglig. Leonardo DiCaprio var huvudbersonen och han var lika snygg som vanligt. Förstår inte hur han kan fortsätta vara så snygg fast han är så gammal.

Imorgon är det plugg som gäller och senare på kvällen ska jag ut och äta asiatisk buffé med USS-tjejerna som avsked och tack för våra år tillsammans. Det ser jag fram emot!

Ha det bra alla fina! Kram, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0