Lördag

Igår tränade jag och efter det åkte vi hem till Matilda där vi skulle överraska Marina med en för tidig födelsedagspresent och titta på Skräckfilm. Vi hade det mysigt och trevligt och klockan blev så mycket att jag sov över. I morse åkte jag först till stallet och red lektion på Gabbi och sedan direkt vidare till tre timmars konståkningsträning. Två timmar is och sen en timmes fys med coopertest på det. Träningen gick väl sådär eftersom jag knappt sovit i natt.

Nu är jag jättetrött men försker ladda inför ikväll. Ska på fest senare och jag undrar hur det ska gå. Jag har knappt någon energi kvar. Men med lite musik och trevliga människor går det säkert bra att hålla igång. Skulle jag bli trött är det ju skönt att jag har min säng nära. Nu ska jag duscha. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0