Inlägg 171

Det här blir mitt 171a inlägg här på bloggen. Jag har aldrig lyckats blogga under en såhär lång tid förut. Även om jag inte uppdaterar varje dag så har jag i alla fall skrivit minst en gång i veckan ända sedan augusti (om jag kommer ihåg rätt).

Nu kom jag just hem ifrån en supertrevlig avslutningsmiddag med Uss-tjejerna. Vi har suttit med en tid och känner oss klara där så det var så himla skönt att avgå nu. Vi gjorde allt vi kunde för att spendera precis alla pengar vi fått ifrån kontot. Först åt vi oss runda på Pong, en asiatisk resturang. Efterrätten var godast men för övrigt var maten också god. När vi suttit i ett par timmar och det var dags att åka hem giick vi förbi godisaffären på sergelgatan där vi köpte upp godis för de resterande pengarna. Varför är gratis alltid så himla gott? Nu har jag svullat färdigt för ett tag känner jag. Inte bra för hälsan med lov när man har filmmys eller andra svullaktiviteter i princip varje dag.

Imorgon är det skola i ett par timmar och på tisdag är jag ledig ifrån skolan. Ser fram emot lite ledighet även fast jag haft lov i en hel vecka. Om fem veckor är det påsklov och min 18-årsdag och jag är så himla taggad! Dagen efter har vi spontant bokat in en 10-dagars resa till Peking också så mitt lov kommer vara toppen!

Nu ska jag kolla lite 90210 innan jag kryper till Kojs, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0