Fredag



Idag har jag varit ute och joggat för första gången i år. Jag var väl inte topptrimmad kanske men det var skönt att komma ut i solen ett tag. Förutom det har jag kollat på en massa avsnitt 90210, micrat en kastrull och försökt plugga lite matte. Tyvärr har jag inte hängt med i skolan så bra så jag fattar ingenting av hemtentan som ska vara inne på tisdag, men det löser sig nog. Det brukar det göra.

Snart ska jag träffa min fina Emma och roa mig lite innan dagen tar slut. Jag var ganska taggad på att dra ut men sen insåg jag att det var länge sedan vi skrattade till Bert så ev slutar det med att vi sjunger ikapp till älskade ängeln. Det var tider.

Imorgon är det ridning på förmiddagen och sedan ska jag åka till bromma för en myskväll med Sonja och Sofie. Vi ska äta hämtmat också. Mums. Nu ska jag försöka förstå den här matten ännu en gång. Någon gång måste jag ju förstå...

Ha en fin fredagkväll! Kram, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0