Juni - En liten catch-up i bild och text

- Firade Carros student

- Spenderade nationaldagen i vasaparken med Hanna och musik

- Försökte mig på att dricka öl

- Firade sommarlovet

- Myste med Emsi och bakade syltkakor

- Hade en väldigt mysig reunion med fina Fia i gamla stan

- Firade Ellen och Anton som fyllde myndiga

- Firade midsommar i lundberg


- Arbetade ihop lite pengar

- Jag och Sonja hälsade på Sofie på hennes nya jobb och köpte en glass 

- Lyckades samma kväll för första gången få i mig en hel öl. Det tog sin tid ;)

Sedan har jag egentligen gjort mycket mycket mer men det orkar jag inte berätta om. Hoppas att Juli ger oss mer sol och bad och färre dagar med jeans. Ha det bra! /Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0