Sista dagen på lovet

Idag är det sista dagen på lovet och man borde verkligen göra något jättekul idag. Istället sitter jag och försöker komma igång med en fysikinlämning som jag hade tänkt bli färdig med på lovet, men självdiciplinen kan ju inte alltid vara på topp. Hade jag satt mig med detta i börja av lovet hade det varit ganska lätt men nu har jag glömt bort allt som har med energi, värme och effekt att göra. Får se om det kommer tillbaka om jag läser igenom de alldeles för många sidorna i boken...

Den här veckan är den sista veckan på höstterminen och också den sista chansen att visa vad man går för. Vi skulle läsa the Beach på engelska under lovet för att ha ett seminarie den här veckan. Jag har läst 167 sidor och boken är 440. Jag hoppas verkligen att Helena förstår att jag inte har kunnat läsa i min normala takt när jag har varit sjuk från den 22 dec till den 7 januari.

På onsdag börjar konståknigen igen. Jag hoppas att jag är tillräckligt frisk för att vara med. Sonja är där då och jag har saknat henne så himla mycket nu när vi inte setts på hela lovet. Snart är hennes axel bra och då kan hon börja träna igen, jag hoppas det går fort för hon är saknad på träningarna:)

Ha en skön dag, Linnea

Kommentarer
Postat av: Sonja Edström

hihihiihhi <3 saknar di gmed baaaaaaaajjjjbbbyyyyyy!!! hahha ja har försökt göra en linnea manykyr greja men det gick typ inte.. du får se på ons om den fortf är kvar då haha!

2012-01-09 @ 23:07:28
Postat av: Sonja Edström

hihihiihhi <3 saknar di gmed baaaaaaaajjjjbbbyyyyyy!!! hahha ja har försökt göra en linnea manykyr greja men det gick typ inte.. du får se på ons om den fortf är kvar då haha!

2012-01-09 @ 23:07:45
Postat av: Linnea Stenberg

åh vad kul:) vilken gjorde du?

2012-01-10 @ 17:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0