Shopping

Idag tog jag mig in till stan en svääng men jag orkade inte gå så länge på grund av min medicin (som jag såg innehöll 96% etanol!:O). Hostan är i alla fall bättre så jag bestämde mig för att börja göra något av mitt lov nu när det bara är en vecka kvar.

Rotade i mammas garderob för ett tag sen och hittade den här kavaj/coaten den är i typ ull så den är jättevarm även fast den är tunn så den hade jag på mig idag. Den var verkligen jättemysig. Den är mörkblå men bå bilden blev färgen lite konstig.




Lite saker hittade jag på både rea och till ordinarie pris.



Två koftor ifrån H&M

En svart värska från Accent

Och sen självklart några nagellack också. Jag letade efter glitter i fler färgen men hittade ingenting så jag kanske skickar efter istället.




Alla dessa märken på nagellack är nya för mig så jag hoppas att dom torkar fort och håller bra.

Kram, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0