Veckan som varit

Den här veckan har varit både rolig och jobbig. Jag har sovit alldels för lite och därför varit väldigt trött. I tisdags sov jag hos Linda i klassen för att inte behöva gå upp så hemskt tidigt på onsdagen då vi skulle samlas tio över sju vid centralen. Därifrån tog vi en buss mot Romme för att åka slalom hela dagen. Totalt var vi väl 11 personer ifrån klassen som åkte och alla fick platser längst bak. De flesta sov på bussen men jag pallade inte så jag satt vaken hela vägen. Den totala restiden låg på sju timmar och vi fick bara sex timmar i backen, men det gjorde inte så mycket för vi var ganska trötta när vi skulle hem ändå. Dagen var aslyckad och vi hade verkligen kul.

En av de roligaste sakerna som hände under dagen var när jag, Philip, Benny, Jonas och Amir skulle kliva av sittliften och Amir hade somnat så vi fick panik när vi inte fick upp bygeln. När Amir vaknade och vi skulle ta oss ur liften fick vi så bråttom att både Amir och Jonas ramlade på varann i sluttningen ner. När jag skulle skjuta på med stavarna så kändes den ena kortare än den andra och när jag kollade ner så såg jag att min stav hade blivit helt krokig så jag börjar asgarva och visar vad som har hänt och när jag ska böja tillbaka den så knäcks den på mitten. Jag har inte skrattat så mycket på länge. Stackars Amir, alla snackade om det hela dagen.

Hela tordagskvällen satt jag och pluggade matte inför provet på fredag morgon, inte jättesmart att börja plugga dagen innan men jag hade inte hunnit tidigare under veckan. Provet gick i alla fall bra och när jag kom hem vid två så slockande jag och sov till halv sex. Missade träningen gjorde jag också. Den natten sov jag 11 timmar till och vaknade i morse halv tio.

Ikväll tar jag det lugnt igen. Jag var väldigt taggad på att dra ut men det blev mys med pappa och bror istället. Först spelade vi risk och sen kollade jag lite på melodifestivalen och nu har jag och Henrik suttit och kollat på "Benjamin" på youtube ett tag. Skön snubbe den där Björn.

Imorgon tränar jag på förmiddagen och sen har jag ett arbete att lämna in på kvällen så helgen blir inte så spännande direkt.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0