Tisdag

Idag hade jag tänkt plugga lite matte men än så länge har jag inte pallat. Startade dagen med plättar och Gossip girl och sedan drog jag med min bror till ishallen där vi åkte skridskor i två timmar. När allmänhetens var slut så hade Tyresö kk (min gamla konståkningsklubb) träning och jag såg min gamla tränare för första gången på två år. Det kändes väldigt konstigt eftersom det hörde till en helt annan del av mitt liv. Stod och kollade lite innan jag var tvungen att åka hem. Nu har jag mest städat i köket och bloggat.

Imorgon ska jag, Anina och kanske Linda ut till Sigtuna på äventyr och på torsdag har vi planerat att ha harry potter-maraton. Det ska bli kul!


De här hittade jag i rabatten utanför vårt hus (och en massa cigarettfimpar som kom fram när det töade...) Vågar man bli glad och säga att våren har kommit?


Kommentarer
Postat av: anina

Sigtuna!

2012-02-28 @ 21:40:06
Postat av: Linnea Stenberg

Ändrat;) haha Siggesta ligger på Värmdö...

2012-02-28 @ 22:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0