Söndag

Fortsätter med ett inlägg per vecka. Har inte känt för att skriva något tidigare. Det har väl inte hänt jättemycket den här veckan egentligen. I skolan har jag nog aldrig varit så dålig som nu. Tycker att det är alldeles för kul att sitta och prata och umgås under lektionerna och även fast jag ibland faktiskt försöker anstränga mig och lyssna på en genomgång så är det som en vägg mellan mig och lärarna. Jag hör typ inte vad de säger och jag bryr mig knappt. Det är illa eftersom jag vet att jag inte nöjer mig med ett lägre betyg.

Förutom att jag inte har konsentrerat mig på skolan så har vi haft klädsim inför isvaksbadet på onsdag och jag har tränat lite konståkning inför saskstjärnan (uppvisningstävling) som är på tisdag. I fredags festade jag ganska hårt och i lördags red jag lite dressyr.

Idag mår jag inge vidare. Åkte till träningen och började må illa på isträningen. Senare på baletten blev jag yr och fortsatte må illa och var allmänt dålig på piruetterna bara för att jag blev så himla snurrig. Var tom. tvungen att sätta mig en stund för att det skulle sluta snurra. Konstigt.

Imorn är det skola igen och det är trots att det är måndag skolveckans skönaste dag. Jag börjar klockan 09:05 och skutan 11:10. Kanske kommer ett nagelinlägg senare, om jag orkar lägga upp det.

Kram, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0