Resten av mitt sommarlov i bilder

Myskväll med Ems

Spontanresa till Gotland



Pingiskväll med brudarna

Sommar! med Fia

Sofies födelsedag

Gotlandsresa med Sonja

Filminspelning med sask

Måla om


Träningsläger på ekerö


Sista helgen på sommarlovet
Modevisning och efterfest på f12


Blandade drinkar som blev kungligt goda

Firade André som fyllt 21


Riktigt bra sommarlov, med många fler händelser än jag fått med på bild. Är nog faktiskt mitt bästa lov någonsin. Har hunnit umgås så mycket med vänner.

Nu är jag tillbaka i skolan igen och har gått min första dag på mitt sista år på gymnasiet. Jag hoppas det blir ett bra år och att jag klarar mig undan den värsta stressen.

Har beställt en ny dator så snart kanske jag kommer igång med bloggandet igen så förmodligen hörs vi snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0