Torsdag 8 September

Hejsan!
Den här dagen har varit lite halv-kaos. Började med att gå upp halv 6 och åkte tills kolan klockan 7. Vid Gullmars var det grymt mycket folk för tydligen hade tunnelbanorna krånglat pga något tekniskt fel. Kom igen sl, det har inte ens börjat snöa än...

I alla fall så kom det ett tåg på tio pinuter och det var så fullt att inte ens hälften av människorna på perrongen fick plats. Till slut kom det ett tåg som var helt tomt och jag (som har klaustrofobi) blev överlycklig för att jag fick en sittplats. När jag kom till slussen där jag skulle möta Julia hade hela tåget blivit fullt igen så vi bestämde oss för att byta till röda linjen istället men även den var jättefull. Vi fick en utskällning av någon tjej för hon tyckte att vi trängde oss(Vi gjorde iof det också). Till skolan kom vi kvart över 8 men blev inte insläppta förrän halv 9, en halvtimme försenade blev vi alltså.

Jag hatar verkligen trånga utrymmen, det känns som att luften tar slut och sen får jag panik för att jag inte kan ta mig till något ställe där det finns luft. Usch, den där morgonen förstörde min dag:/ Jag kanske ska börja åka buss till skolan istället.

När jag kom hem ifrån skolan var jag så himla trött så jag gick och la mig på sängen och somnade såklart. Så nu har jag sovit i en timme och ska snart åka iväg till stallet och ha USS-möte. Hoppas att någon tar med sig gott fika:)

Här kommer en bild på dagens outfit, nu ska jag kolla på ett avsnitt av Gossipgirl:)



Kram, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0