Söndag 11 September

Idag var det 10år sedan twin towers rasade. Det känns som att det var igår vi stod på rad utanför skolan och hade en tyst minut. Jag var 7 år och jag tror inte att jag visste just då exakt vad som hänt. Jag visste att flygplan hade flugit rakt in i byggnaderna men inte att det var ett attentat. Det enda jag visste var att något riktigt hemskt hade hänt och att många hade dött. Idag tänder jag ett ljus och tänker på dom. Det är det enda jag kan göra för att visa att jag bryr mig.

Planerna för dagen ser ut såhär:
- Plugga (har inte bestämt vad jag ska börja med...)
- Fixa iordning foton
- Åka till Sonja
- Få hjälp med bloggdesignen
- Träna i tre timmar
- Åka hem
- Sova

Jag har ganska bråttom. om två timmar ska jag åka till sonja och jag har inte börjat plugga än:/


(Bild på mig och Sonja från när vi tävlade i December)

Kram, Linnea

Kommentarer
Postat av: GRETA

haha alla får hjälp av sonja med bloggen! :) <3

2011-09-11 @ 14:31:44
URL: http://gretak.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha jag vet:)

2011-09-11 @ 21:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0