Önskeinlägg

Min söta kompis Julia som aldrig har varit hemma hos mig tyckte att jag skulle lägga upp lite bilder på hur det ser ut hemma hos mig så här kommer en bildbomb som visar både utsidan och mitt rum.

Mitt hus var gult i säkert 10 år men förra sommarn målade min kära bror om det så nu är det blått:)


På baksidan har vi en gräsmatta och en terass.


Brevid terassen finns stenplattor och en liten inbydggd fontän. (det är finare på sommarn;))


Mitt rum tapetserade jag när jag gick i 5:an, då älskade jag lila och rosa. Endel av inredning är kvar sen dess men någon gång i 7:an tyckte jag att det såg barnsligt ut och försökte piffa till det lite. Nu i efterhand tycker jag väl att det gick sådär, men jag har inte orkat göra något åt det än. Här ska ni få se mitt lilla "Prinsessrum";)







Jag är lite stolt också och visar upp ordningen jag har i mina skåp (det kommer inte vara länge).


Bortse från den hemskt mintgröna färgen innuti, någon gång ska det bli vitt där inne;)



Det var några bilder på hur jag bor haha. Nu ska jag packa i ordning träningsväskan.
Kram, Linnea


Kommentarer
Postat av: Julia

wihoo eller jag kanske ska börjas som alltid med haha:P haha jag fick önska första önskeinlägget! ;) Gud vad fint du bor nu måste jag bara se det in real också!

2011-09-05 @ 19:07:34
URL: http://gojulia.blogg.se/
Postat av: Linnea

HAHA;) Tack så mycket! Ja men du får komma och hälsa på. Säg bara till när du har din lediga dag så kan vi ju slå våra kloka huvuden ihop och hitta på nått;)

2011-09-05 @ 21:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0