Bilder från Ekerölägret

Nu har jag lyckats plugga lite fysik och ska snart lägga mig och läsa lite psykologi innan jag somnar. Imorgon har vi idrott på gärdet tills halv 5 och min träning börjar 5 så den kommer jag missa. Men då kan jag passa på att få mitt psykologiarbete färdigt istället.

Min underbara vän Sonja avstod från ett av ispassen på lägret för att fota oss andra när vi åkte och här är några av bilderna hon tog. Gå gärna in på hennes blogg (http://sonjaee.blogg.se), den är jättebra!

Det är tillåtet att skratta åt mig, jag gör det själv;) Kan ju även tillägga att hälften av bilderna var med i Sonjas Fail-album så jag känner mig väldigt duktig...


Här skulle vi improvisera till Gretas programmusik, alla levde sig in i sina roller väldigt bra ;)


Vi som åkte för Benjamin fick "stå ut med" låånga förklaringar innan varje övning... (Vi gillar honom ändå;))


Tror jag är påväg att hoppa en axel här men är inte säker:)


Axel i luften


Väldigt misslyckad landning från axel...:P


Påväg att hoppa Toeloop


Här vet jag inte riktigt vad jag håller på med...


Liggpiruett. Måste lära mig att sträcka på stå-benet..Den blir så fruktansvärt ful annars. Dessutom ser det ut som att jag inte har någon hals, ful bild;)


Sittpiruett. Jag dog lite när jag såg bilden. Kolla vad jobbigt det ser ut...

Nu har jag bombat med bilder så sen när jag ska slänga in någon bild kommer jag kanske inte ha någon ovisad kvar:/ Jaja jag får lösa det på något sätt. Nu ska jag borsta tänderna Gonatt!

Kram, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0