Träning, soppa och Idol

Rubriken säger ganska mycket om gårdagen. Den började med skola och fotografering och sen fick vi sluta klockan 4. Klockan 6 hade vi balett fast det blev fys istället. Sen hade vi vår middagspaus mellan 7 och 8. Då åt jag och Sonja soppa i cafeterian. Hon tyckte att den var jättegod men jag hade ingen matlust.



Isträningen mellan 8 och 9 gick dåligt. Jag var så himla trött och efter i huvudet. Iza skarattade mest åt mig och kallade mig zombie men jag var glad ändå. Min bror och far kom och hämtade mig så resan hem gick dubbelt så fort än vanligt vilket var väldigt skönt. Hemma kollade vi på Idol och åt pepparkakor och salta jordnötter. Nu ska jag snart åka till stallet och jag förstår inte riktigt hur jag ska hinna med allt i helgen. Har både plugg, träning och en massa tid jag måste spendera i stallet. Hoppas det löser sig.

Kram, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0