Söndag 9 oktober

Igår sov jag hemma hos Cornelia i hammarby sjöstad. Vi kollade först på skräckfilm men sen gick vi över till gamla kärleksfilmer och slutade med Sandor /slash/ Ida. Jag har sett den filmen så många gånger och även om den är bra börjar jag verkligen tröttna på den nu.

I morse (Vid lunch) åkte jag till stallet och hade ett skötarmöte innan jag åkte hem för att städa. När jag hade städat skjutsade mamma mig till träningen. Vi skulle åka med dräkt eftersom det var näst sista träningen innan tävlingen idag.

Imorgon har vi träning i Husby och det är alltså den sista träningen innan säsongens första tävling så den är viktig! Dessutom är det i Husby vi ska tävla så vi måste vänja oss lite vid att åka programmen där. Det finns en risk att jag måstevända hela programmet bakvänt för att det ska bli rätt mot domarna men jag hoppas att jag slipper!

Nu ska jag sova!
Gonatt, Linnea

Snygging...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0