Ridlektion 8 Oktober

Red Nougat igen och övade på övergångar. Vi skulle rida in på medellinjen och göra tre övergångar först från trav till skritt och sen från trav till galopp. Nougat var nästan lite stark och bet tag i vänster sida. Jag har aldrig varit med om att han gjort så förut så hade ingen aning om hur jag skulle lösa det på just honom. Tror att jag klarade det ganska bra för Mikaela tyckte att det hade sett fint ut. Nu efteråt känner jag i ljumskarna att jag kanske inte riktigt slappnade av och släppte ner benen. Nu får jag inte rida på två veckor för på lördag tävlar jag och veckan efter är det teorivecka så då är det inte heller någon ridning.

Kram, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0