Long time no see...

Nu har jag inte uppdaterat sen i måndags. Jag har så mycket den här veckan så jag har helt enkelt inte haft tid. Tränat har jag gjort tisdag och fredag och imorgon har jag träning igen. Ridningen är ersatt med löshoppning idag och när jag vaknade i morse kände jag verkligen inte för att gå så jag stannade hemma.

Just nu städar jag mitt rum och lyssnar på spotify´s topplista.När rummet är rent ska jag duscha och skriva en artikel. När det är klart kanske jag ska träffa Carro men det är inte bestämt än.

Skolan har som sagt upptagit en stor del av min tid den här veckan men jag tror att allt pluggande har lönat sig för det känns som att det går ganska bra just nu. Matteprovet kändes jättebra och jag hoppas på mvg.

Igår fick jag en annan film på när jag tävlar. Anna hade en mycket bättre kamera än vår så det blev väldigt bra bildkvalitet så det var jättekul!

Igår var jag hemma hos Sonja innan träningen och såg Notting hill (Världens bästa film efter the notebook) operationen hade gått bra och hon var ganska pigg.



Hörs senare!
Kram,Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0