Kanelbullens dag osv...


Såhär fint ser det ut på min gata just nu. Det är alltid så fint här på hösten för det blir så fina färger på träden.


Idag har jag sluppit fysikläxförhör, spelat spel på engelskan och diskuterat åldersskillnader i förhållanden på svenskan. På vägen hem köpte jag en kanellängd som jag bjöd morfar (som är här och renoverar mammas praktik) på när jag kom hem. Sen gick jag och la mig och sov en stund.

När jag vaknade gjorde jag nudlar och åt ytterligare lite kanellängd. Det kan vara det godaste fikabröd jag vet.


Nu ska jag sätta mig och försöka plugga lite matte.

Kram, Linnea

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kanelbullensdag var en bra idé - ååh ja! :D

2011-10-25 @ 08:41:20
URL: http://fullfillyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0