Höstlov!!

Jag har inte bloggat på jättelänge, hade så himla mycket att göra i skolan så jag hann varken träna eller blogga. Deppigt värre. Men nu är det lov och jag började lovet med att tillsammns med min bror åka tre olika bussar till nynäshamn för att ta båten till gotland, stanna i 16 timmar och åka hem igen. Idag har jag mest slösat bort hela dagen och sett Insidious, grymt konstig och obehaglig då och då. Nu sitter jag och väntar på att fiskgratängen ska bli klar och sen ska jag sitta helt lonely och kolla på gossip girl hela kvällen. Känner inte för något annat just nu. Ha de gött! Kram, Linnea


Min bror är söt när han är oförberedd på foto...

Här skulle han leka lite mer manlig men lyckades väl sådär...;)

Försökte fota Visby och här är resultatet...

Farmors brudklänning som är ca 60 år gammal. Passade faktiskt ganska bra på mig storleksmässigt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0