11-11-11 11:11

HEJ!
Idag är det den 11 november 2011 och nu är klockan 11:11:11 Haha jag tycker i allla fall att det är coolt;)

Igår fick jag en gratis ridlektion av Nisse-pisse för hon var sjuk. Stört mysigt att rida på ponnylektion igen, det var över 2 år sen! Jag fick den nya hästen Finals som är ganska ung och grön, men han var verkligen jättemysig. Therese tipsade mig om att flirta med Jessica så att jag fick rida honom på storhästlektionerna ibland. Åh jag blev helt kär i hästen, synd att han oftast går ponnylektion.

Såhär ser Finals ut:)

(bild tagen från tyresö ridskloas hemsida)

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Finingen Finals! :D

2011-12-17 @ 19:30:47
URL: http://jobo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0