Sjuk, sjuk, sjuk...

Vad gör man när man sitter hemma med hosta och feber såhär på lovet? Jag får lite panik över att en vecka har gått och jag inte rört mig utanför huset (förutom en tripp till värmland över jul). Imorgon åker vi till farmor på gotland för att rensa hennes lägenhet nu när hon bor på nått typ av äldreboeende. Tyvärr är ju hon så rädd för baciller och att bli sjuk så jag lär väl inte få träffa henne nått under de tre dagarna vi är där... Nä jag kommer bli fast i lägenheten och vad gör man där? Laddar upp med filmer, nagellack och sällskapsspel och börjar näkna ner dagarna till nyårsafton.

Det är ännu inte bestämt var jag ska fira men det blir nog bra vilket ställe jag än hamnar på, bara det finns roligt folk där.  Idag har jag ju som sagt mest målat naglar och tittat på film. Hängde en stund med brorsan och Tobbe också men dom spelade bara castelvania eller vad det heter så det var ju inte så spännande.

Jag missade tyvärr Victoria's secret fashion show i år. Blev grymt besviken på mig själv men men jag får se det någon annan gång. Här är min senaste manikyr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0