Gotland

Ja, nu har jag varit på Gotland i ett par dagar och vi åker hem om några timmar. Jag är fortfarande ganska sjuk men i övermorgon är det nyår och då ska jag vara frisk! I värsta fall får jag väl åka hem ifrån festen jag ska på strax efter tolvslaget men jag tänker inte missa den. Vi ska äta en trerättersmiddag och sen kommer det mer folk. Hoppas jag är pigg och frisk och har sluppit ta hostmedicin och febernedsättande för annars kommer det ju inte bli samma sak.

Igår var jag en stund i Visby för att kolla in mellandagsrean där. Jag hade inte hunnit gå på någon rea än eftersom jag är sjuk osv. Det finns typ tre värda affärer i östercentrum och jag orkade inte gå till adelsgatan där det finns typ två till. Därför gick det ganska fort och jag kom inte hem med så mycket.


Det var ju ganska lugnt på stan här i alla fall om man jämför med Stockholm...

Jag fick med mig en söt, rosa blus ifrån vila i alla fall som hade nästan 70% nedsatt pris.

På Åhlens köpte jag lite småprylar; Ett topplack-Sally Hansen, Ett puder-Nivea och lite ögonskuggor (som säkert suger men var billiga) - Viva la Diva.

Nu ska jag sätta mig med biologiarbetet som ska vara inne efter lovet.

Kram, Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0